.

Hakkında

11. Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu 2023

“BÜYÜK VERİ”

BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ



Bu sene on birincisi Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleştirilecek olan Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu, Türkiye’deki akademisyen, araştırmacılar ve sektör profesyonellerini Pazarlama Araştırmalarında Büyük Veri temasıyla bir araya getirmeyi hedeflemektedir…

 

PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA BÜYÜK VERİ temasının ele alınacağı sempozyumda, bilimsel araştırma sürecinde büyük veri yöntemlerine değinilecektir. Büyük veri, özellikle yeni veri kaynaklarından elde edilen daha büyük ve daha karmaşık veri kümeleridir. Bu veri kümeleri o kadar hacimlidir ki geleneksel veri işleme yazılımları bu verilerle başa çıkamaz. Ancak bu büyük hacimli veriler; yüksek teknolojili veri işleme cihazları sayesinde, daha önce üstesinden gelemeyeceğimiz iş sorunlarını çözmek için kullanılabilir.

Alanında akademik tecrübeye ve özel sektör tecrübesine sahip uzmanlar tarafından ilgili temalar ele alınacaktır. 20-22 Ekim tarihleri arasında gerçekleşecek olan sempozyumda konu hakkında temel bilgilerle birlikte, uygulama eğitimleri verilecektir ve workshoplar yapılacaktır. Özel sektör temsilcileri tarafından pazarlama araştırmalarında büyük veride güncel konular irdelenecektir.

 Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler Sempozyumu’nda “Büyük Veri” temasıyla;

  • Ölçme, Veri ve Yönetime Genel Bakış
  • Metin ve Veri Madenciliği
  • Büyük Veri Analitiği Yöntemleri
  • Bulutta Büyük Veri

 başlıkları detaylarıyla tartışılacaktır.  

Hakkında

  • Kayıt Formu ve Ücret Bilgisi
  • Program
  • Konuşmacılar
  • Düzenleme Kurulu
  • Sponsorlar
  • Ulaşım ve Konaklama
  • İletişim